КУ «Петриківський інклюзивно-ресурсний центр «ПІРАМІДА»
Петриківської селищної ради
Комунальна установа “Петриківський інклюзивно-ресурсний центр “ПІРАМІДА” Петриківської селищної ради розташований за адресою: смт. Петриківка, Дніпропетровська область, вулиця Гончара, будинок 3, телефон (+38)096-196-09-26. Діяльність Петриківського інклюзивно-ресурсного центру спрямована з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі – комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є: 1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб; 2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи; 3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку; 4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру: у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами; у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо; 5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти; 6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами: дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти; дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу; 7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі); 8) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти; 9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких осіб та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання; 10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо; 11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ”; 12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є: проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:
– зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
– здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку; надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.
Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини здійснюється за попереднім записом кожної п’ятниці з 0800 по 1300 години. Додаткову інформацію можна отримати за телефоном 096-196-09-26.
Для комплексної психолого-педагогічної оцінки необхідна наявність таких документів: • письмова заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі – заява) та/або її особистої заяви (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини (заповнюються в Петриківському ІРЦ); • документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників; • свідоцтво про народження дитини; • індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності); • форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра. У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються: • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу; • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини; • документи щодо додаткових обстежень дитини. У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються: • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є: Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини здійснюється за попереднім записом кожної п’ятниці з 0800 по 1300 години. Додаткову інформацію можна отримати за телефоном 096-196-09-26. Для комплексної психолого-педагогічної оцінки необхідна наявність таких документів: • письмова заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі – заява) та/або її особистої заяви (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини (заповнюються в Петриківському ІРЦ); • документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників; • свідоцтво про народження дитини; • індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності); • форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра. У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються: • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу; • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини; • документи щодо додаткових обстежень дитини. У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються: • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.