Методична література
«Діагностичний маршрут дошкільника 2.0» розроблено і використовується для:
- діагностики рівня актуального розвитку дитини,
- складання ІПР на найближчий час (зона найближчого розвитку),
- моніторингу успіхів дитини (перевірка ефективності корекційних заходів.
Дошкільний вік визначальний щодо кількості новоутворень у психіці дитини. Від окремих спонтанних рухів до свідомих. Від освоєння простору до мовлення і мислення. Для дитини з ООП важливо здійснити діагностику актуального рівня розвитку, щоб знати, куди потрібно спрямувати коррекційний процес, і з чим порівнювати майбутні результати.
Посібник схвалено для використання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами комісією із спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.
МАЛЕНЬКІ СХОДИНКИ.
КНИГА 2. Програма вашої дитини.
КНИГА 4. Навички загальної моторики.
КНИГА 5. Навички тонкої моторики.
КНИГА 7. Самообслуговування та соціальні навички.
КНИГА 8. Перелік вмінь розвитку дитини.
Інформаційна база професійного інструментарію фахівців психологічної служби системи освіти України https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/
АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ https://drive.google.com/file/d/1eXdE3zeVyQM-d2AUcrWFgVU7UJj-l-U1/view?usp=drive_link
Нагорна О.Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Навчальний посібник https://moodle.znu.edu.ua/md/resource/view.phpid=245711&orceview=1
Методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо організації навчання учнів з особливими освітніми потребами на період тимчасового призупинення освітнього процесу https://bcrirc.pp.ua/wpcontent/uploads/sites/3/2020/03/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97.pdf