Методична література

МАЛЕНЬКІ СХОДИНКИ.

КНИГА 1. Вступ до програми.

КНИГА 2. Програма вашої дитини.

КНИГА 3. Навички спілкування.

КНИГА 4. Навички загальної моторики.

КНИГА 5. Навички тонкої моторики.

КНИГА 6. Сприйняття мовлення.

КНИГА 7. Самообслуговування та соціальні навички.

КНИГА 8. Перелік вмінь розвитку дитини.

ПЕРЕЛІКИ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ, РЕКОМЕНДОВАНИХ МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Організація корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивно-ресурсного центру : методичні рекомендації / авт. кол. : Т.В. Жук,Т.Д. Ілляшенко, Т.Д. Каменщук, А.Г. Обухівська, Г.В. Якимчук;за ред. А.Г. Обухівської, Т.Д. Ілляшенко.

Інформаційна база професійного інструментарію фахівців психологічної служби системи освіти України https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/

АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ https://drive.google.com/file/d/1eXdE3zeVyQM-d2AUcrWFgVU7UJj-l-U1/view?usp=drive_link

Нагорна О.Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Навчальний посібник https://moodle.znu.edu.ua/md/resource/view.phpid=245711&orceview=1

Методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо організації навчання учнів з особливими освітніми потребами на період тимчасового призупинення освітнього процесу https://bcrirc.pp.ua/wpcontent/uploads/sites/3/2020/03/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97.pdf

https://ispukr.org.ua/?p=5528