КУ «Петриківський інклюзивно-ресурсний центр «ПІРАМІДА»
Петриківської селищної ради
Комунальна установа “Петриківський інклюзивно-ресурсний центр “ПІРАМІДА” Петриківської селищної ради розташований за адресою: смт. Петриківка, Дніпропетровська область, вулиця Гончара, будинок 3, телефон (+38)096-196-09-26. Діяльність Петриківського інклюзивно-ресурсного центру спрямована з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі – комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини здійснюється за попереднім записом кожної п’ятниці з 0800 по 1300 години. Додаткову інформацію можна отримати за телефоном 096-196-09-26. Для комплексної психолого-педагогічної оцінки необхідна наявність таких документів: • письмова заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі – заява) та/або її особистої заяви (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини (заповнюються в Петриківському ІРЦ); • документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників; • свідоцтво про народження дитини; • індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності); • форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра. У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються: • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу; • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини; • документи щодо додаткових обстежень дитини. У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються: • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.